Ektachrome-filmene har det siste fremskrittet i Kodak's farge-forsterknings teknologi og Kodak's "T-Grain® emulsion" teknologi, som fanger lys mere effektivt. Noe senket D-min gir lysere og hvitere hvitt, samt større spillerom i hele dynamikkområdet.
E100G, med dens nøytrale balanse, er ideell for fotografering i studio eller "on location". I situasjoner som krever varmere farge-balanse, er E100GX ett ideellt valg. E100G og E100GX vil erstatte E100S og E100SW.
Portra 400UC har ekstremt "livlige" farger (Ultra colors). Filmen har en kornstruktur som kan sammenlignes med 160VC. 400UC er lagd for å øke fargemetningen i situasjoner med lite lys samt "på-kamera-blitz" bilder.
Royal Supra 200 og 400 gir skarpere, klarere og mer finkornete bilder enn noen av deres ISO/ASA konkurenter. Begge filmene er optimalisert for å gi nøyaktig hud-tone gjengivelse over et variert ommråde av hud-toner.
Hele sort/hvitt serien har også fått seg et løft med bl.a finere kornstruktur. Det har medført i en liten endring i navnet på filmene samt noe endret fremkallingstid.
mer info: http://www.kodak.com/global/en/professional/products/film...ToBW.jhtml
E100G, med dens nøytrale balanse, er ideell for fotografering i studio eller "on location". I situasjoner som krever varmere farge-balanse, er E100GX ett ideellt valg. E100G og E100GX vil erstatte E100S og E100SW.
Portra 400UC har ekstremt "livlige" farger (Ultra colors). Filmen har en kornstruktur som kan sammenlignes med 160VC. 400UC er lagd for å øke fargemetningen i situasjoner med lite lys samt "på-kamera-blitz" bilder.
Royal Supra 200 og 400 gir skarpere, klarere og mer finkornete bilder enn noen av deres ISO/ASA konkurenter. Begge filmene er optimalisert for å gi nøyaktig hud-tone gjengivelse over et variert ommråde av hud-toner.
Hele sort/hvitt serien har også fått seg et løft med bl.a finere kornstruktur. Det har medført i en liten endring i navnet på filmene samt noe endret fremkallingstid.
mer info: http://www.kodak.com/global/en/professional/products/film...ToBW.jhtml